dilluns, 20 d’abril del 2009

Dia 123 Quadern de Bitácora: Ja tornem a navegar Per fí!

Dia assolejat, nuvols prims al fons. La turmenta ja ha passat. Dijous a la tarda seré al port amunt de un vaixell que sembla fet a la meva mida. Per fí té les coses com a mí comencen a agradarme. Tant sols trobo a faltar el navegador que em va acompanyar a l'altre travessia.... Sempre el duré amb mí.



Vaig aprendre molt al seu costat i fora d'ell. Ara he vist l'altra cara de la moneda. Com costa seguir sense la companyia que aprecies. Peró la vida m'ha pogut obrir una altra porta (es diu que es tanca una porta i s'obre una finestra). Ja veurem, Com li he demanat a la vida; el vaixell comença a acostarse... al menys, el timó; que sóc jo, comença a ser-hi de plé. He patit molt en aquest camí i ara em toca ser feliç.... com començo a ser-ho ara.



Per la resta de las materias, ara toca uns dos mesos plens de moviment. La cartografía indica que viurem unes etapes de navegació laboral i universitária dures amb bon final. Passarem pel mig d'oceans i mars, de dufins, balenes i piranyes... Excitant! Sabeu per qué? per qué per fi sóc conscient que no tinc que demostrar res a ningú, que soc molt bó en el que faig; i que passi el que passi, puc arrivar primer i bé a l'arrivada... Com em va dir aquella sirena del mar de lleó " Arrivarás dalt de Tot"... Doncs ara em sento llest per començar a pujar! aixó sí; si no arrivo el primer... es per que la vida em donará alguna cosa millor.


Bexitus a la vida.