dijous, 28 de maig del 2009

Dia 162: Quadern de Bitácora. Diuen que la Setmana vinent podría començar a correr

Aquest matí he parlat amb la fisiologa de la Clínica. Em diu que entén que em pujo per les parets. Una Setmana sense entrenar i pujo un quilo. La Seva explicació es correcte. Si fem creixer malament el múscul, tindrem més problemes i greus....

Seguiré el que diu la meva amiga Adriana. "Confia en el proceso de la vida." Ja ho faig. La vida m'ha donat una oportunitat que no puc deixar d'escapar. A més a més, m'ha portat a ella.... tot segueix el camí.

Per la recuperació no pateixo. M'impaciento. Aquí és on fallo. Tot ha de seguir el seu camí, poc a poc. Aixó sí, al pobre Jordi li espera una miqueta de dieta.....

Doncs bé, ja veieu que estic més animat, almenys no he pensat en dos dies en l'accident. Hi ha coses més importants en aquesta vida.

P.D: Gracies amics, gracies Germans, per com m'heu cuidat aquesta setmana. Prometo tornar més fort que mai.