dissabte, 29 d’agost del 2009

Dia 230: Quadern de Bitácora. Setmana de Passió

Aquesta ha estat una setmana de passió. Verm comença Dimarts Celebrant que vaig complir 37 anys. Va ser un petit dinar amb el meu germá petit on vam disfrutar d'una copa de moët& chandon...

Dimecres, va tocar visita al Ikea. M'he regalat un llit de matrimoni. Tot va anar bé fins que, un cop muntat, vaig veure que la pota que suporta la barra de fusta que hi ha al mig del somier no toca terra, ja que el terra de la meva habitació té un petit desnivell central .... Total, posarli un tac de fusta que tampoc ha fet del tot bé la seva funció i a esperar que Ikea tingui la pota retráctil que ha de solucionar el problema, si no... tocará anar a un noctalia i comprar de nou, ja que no acabes de descansar com cal i tothom es tancat fins dilluns.... i per la resta toca seguir estudiant....

Doncs , com ja veieu, tot poc a poc millora... en jordi está millor de les ferides, encara que a vegades d'arrisca massa...


Bexitus