dimarts, 8 de setembre del 2009

Dia 240: Quadern de bitácora. Descans

Hem trobat per fi que passava a la meva Esquena. Un cop que em vaig donar al desmontar el llit Ikea sebla ser la causa. No em va fer mal, peró va sortir al cap dels dies. Ahir, vaig anar al metge. Coincidencia. Al explicar que estava canviant el llit em va dir que ell també. Que estigués tranquil, que el canvi era bó, tot i que ell recomana un altre tipus de somier i un matalás més gruixut... peró es normal, ja que els venedors no saben que venen.... Tot i que el que tinc es bó i el cós s'acostumará, com al minidesnivell. Total, estaré dos dies sense entrenar, medicant-me fort (De moment aguanto) El mal ha baixat una mica.

Per la resta, com el metge ha donat un mig ok al canvi, sembla que pot funcionar... la setmana que vé visitaré un Átic a Sants.... tinc ganes de conseguir el que busco.

Per cert, la setmana vinent tindré els resultats dels Examens que he fet... Quines ganes tinc de tornar a navegar!!!!!!


BEixitus