dilluns, 23 de novembre del 2009

Dia 305:Quadern de Bitácora. Sant Joan i la Seva Horta

CAp se setmana tranquil a Horta de SAnt Joan. Passejada familiar sense cap incident remarcable. El més important per a mi es que m'ha servit per a trobar part del camí que havia perdut, aquell que em permet escoltar les meves veus més internes. Aquelles que sé que tenen raó...
El més interessant com a activitat va ser la visita al celler de Bot (un poble molt petit i molt cuco) i el dinar al restaurant de Mora d'ebre. El veller de bot em vaig quedar amb un bálsam de vinagre simplement meravellós.... com em va fer recordar el sopar al Semproniana. Del restaurant de Mora d'ebre hi penso tornar... Bon menjar. el que si es cer que el mêtre es una mica pedant...
El passeig pel poble ens va portar per camins que ja havia passat abans per a altres cotes de muntanya... era el recordatori que em dona la vida que no anava pel bon camí. Doncs som-hi templaris....
P.D: La visita al Picasso de l'Horta de Sant Joan (va viure-hi una temporada) em va fer recordar la foto del Picasso de Barcelona...