dissabte, 23 de gener del 2010

Dia 23: Segón Quadern de Bitácora. Hem Tornat a on no devia d'haver marxat...

Avuí al matí m'he llevat amb energia. No sé, he dormit poc... Bé. El primer que he anat a fer es donar una volta i netejar la meva llanxeta Ibiza. Ja li tocava a la pobre. I la veritat es que he disfrutat conduint-la com feia temps. Un cop acabada la neteja he anat de rebaixes. SAbates. Per fí hem solucionat el tema del peu... de moment.

Després he anat a posar el cos a punt. La nova metge té més clar que pot demanar. Missió: "Pon el cuerpo al límite" i en esas estamos...

Bé, la cosa vé desde ahir nit... m'ho vaig passar bé en el sopar amb l'equip. Feia falta. Desde que vaig arrivar a casa que no paro de pensar....

El millor de tot aixó es que el meu cap comença a trobar les solucions. A més a més, tarareja sense parar el tema musical "Vodoo Child".. que voldrá dir?... la setmana vinent, més!

P.D. El tema "vodoo child" el sentireu si cliqueu aquí: http://www.youtube.com/watch?v=mLYgS0s9TY0