dilluns, 5 d’abril del 2010

Dia 93: Segón Quadern de Bitácora. Discussions

No ha estat precissament la millor setmana amb relació amb els meus amics. M'he distanciat mig amargament amb uns d'ells...

L'historia vé per la manera de treballar. Vaig demanar-lis consell per que no hi entenc gaire amb la qüestió de papers. ELs he anat passant la documentació que en principi era (i és segons el Banc) correcte. I sempre em deien "no em refio d'ells". Em sembla ok que no ens refiem peró quan preguntaves per qué no els semblaven de fiar, les seves respostes no eren del tot clares. Es més, mai vaig qüestionar la seva professionalitat... peró ell mateix si.
Doncs arran d'aixó s'han esvaït els dubtes. Sant jordi, allá que vinc. Ara, com son les coses ara que hi penso... reviso el capítol de la muntanya del lleó i moltes de les coses que em van dir allá comencen a passar.... peró per fet paranormal es que circulant cap a Rubí el passat dissabte, em va apareixer en un Flash la cara del meu difunt Oncle biel..... i just el dia següent sabia que el meu Cosí feia el trasllat prop del que pot ser casa meva... coincidencia ó curiositat? la qüestió está que cap dels dos coneixia el pas de l'altre....
Bé, distancies apart, estíc ben decidit a marxar. El que pitjor em sap es que em distanciaré una mica d'aquest troç de Cel que es la Maria. Estic convençut que será molt feliç, peró ¡Alerta! penso estar ben aprop teu... un cop de tren i estic allá on tu em necessitis. ok?
Bueno xiquets, ara toca afrontar una setmana curta e intensa, amb ganes de tancar assumptes i anem cami de la victoria. Tot guanyat, Tot per Guanyar