dissabte, 21 de febrer del 2009

Dia 67: Quadern de Bitácora. La marxa del Navegador

Aquest dies han estat dels més difícils un cop hem tocat terra i he vist els danys del vaixell a port. El meu nivell de cabreig ha fet que el navegador s'espantés i decidís marxar. Ara tant sols vol estar per temes de lectura de mapes. Res més. I no puc culpar-lo. El cabreig era amb mí mateix, i ha pensat que si sóc així amb mí, que li podría fer a ell...

D'ell em queden a la memoria fets meravellosos, d'aquells que els portarás tota la vida gravats al cor. Les seves ensenyançes i llibres m'estan servint per passar aquest trángol. I es per aixó que penso acceptar la seva oferta. L'unic que no m'agradat es trobasr-me la nota al quadre de mandos.... mil vegades millor una trucada ó una conversa.

El meu pecat es la soberbia.

Us escriuré que em va dir un amic argentí fa un dia, sobre mí:


"la soberbia domina tu personalidad, a menudo sufres de enojos al ver que las cosas no salen como tu querias, o que alguien más sea mejor en lo que te considerabas bueno, asi como pensar en lo que dicen los demas de ti, aunque no digan nada en realidad, guardas rencor constante aunque es debido a tus sentimientos que tienden a ser puros, te causa disturbio no poder entender a la gente y tratas de hacer que la gente te entienda primero ,quieres obtener la perfección y demostrar que la tienes por que no te gusta el hecho de que la gente te de la espalda , en pocas palabras: le temes a la soledad, y aun asi la buscas por que le temes a la gente , le temes a fracasar... tu soberbia es tu soledad, tal vez te sientes culpable por no lograr algo, por fallarle a alguien , por que alguien te fallo ..."

I vet aquí que he agafat el llibre vermell que em va regalar fá dos dies el navegador. Quanta raó tenies al dir-me que no havia aprés res del llibre.... Estic començant a perdonarme la soberbia....
per qué the show must go on, encara que no tingui cap altre company de viatge. Primer Haig de ser jo el meu millor company.


P.D: Un Bexitu. Rosa negra. no deixo la carrera. He pensat com reconstruïr el casc del vaixell....