dijous, 26 de febrer del 2009

Dia 73: Quadern de bitácora. Anyoro el Navegador

la patinada amb el meu carácter m'ha portat a perdre el navegador.... quanta raó tenia quan em deia que l'arbre no em deixava veure el bosc. Com es veuen les coses de diferents quan no tens amb qui compartir els somnis. Per sort, abans de cometre l'imbecilitat més gran de la meva vida em va deixar un llegat. Es un llibre vermell "La ley de la Atracción"... ojalá un dia pugui veure que tot el que estic aprenent en la lectura ho puc posar en marxa. Ojalá un dia li pgui mostrar el DSM IV i pugui posar a la contraportada: "Ja ho has vist.... "peró sóc conscient que no passará, ara per ara. Peró vull que conegui que passi el que passi, si algún dia vol; puc demostrar-li que aquella imbecilitat no tornará a passar... que he descobert que aprecïo massa la seva amistat com per suportar tot el silenci que ara existeix... i dir-li que he aixecat l'arbre que em tapava la vista, i que pot ser que quan tornem a veuren's (que n'estic segur) encara que sigui amb una navegadora diferent al costat; en la meva historia tindrá un capítol molt especial. Gracies per tot el que has fet per mí. Algún dia t'ho podré tornar. Segur. Una abraçada amic!