dilluns, 23 de març del 2009

Dia 98: Quadern de bitácora. Sóc Feliç... a estones

Aquesta tarda m'he llevat de taula amb ganes de seure davant l'ordinador i escriure el que ha passat el cap de setmana. Divendres a la tarda vaig patir una desconnexió mental brutal gracies a vosaltres: Mariluz, Carles i Sussanna. La Luz i en Carles són gent que conec desde la meva vinculació amb La I.C.Lumen. La luz era alumne d'alla (com jo) i en carles és el seu marit. Dues bones persones per sobre de totes les coses. I la Sussanna, una ex-lumenarie com la luz i un servidor, una dona que sembla també bona gent, riallera com poques; que m'ha fet molta i ilusió retrobar-la al oceá facebook.
La desconexió comença passejant amb Sussana per la Tenda Nespresso de Passeig de Grácia. Cuanto pijerio... i les máquines sensacionals, tant de bones com cares. Un Cop la varem veure, varem anar a una cafeteria on hi van anar més tard la Luz i en Carles. Del que varem parlar no importa. El que cal saber es que estavem a gust, per el que jo sento i el que sé. Hem de repetir algunes vegadas més.
Dissabte al matí, Surto a fer un vol i a trobar-me amb El Comisari Casadesus. Tenim una sortida pendent el proper Cap de Setmana a Mañolandia. Una altra sussanna ens espera... amb el seu Javi i el Marcos (Marc a partir de ja, que els gens son catalans col..ns). Arreglem uns assumptes i per la tarda veig al Gustavo....
En Gus és com en Casadesus. Un amic que mai falla. T'escolta i et diu que pensa. Está ajundant-me el en projecte CD DVD. Ell inicia la fase de muntatge i l'acabaré am Casadesus. Peró el Projecte ja funciona. Pot ser arrivem tard; peró ja estem aquí.
I Diumenge a casa treballant la Biologia (i recuperant-me del mal de cap que tenia!). Tot el dia amb llibres de bucay, biología i anatomia (si, rosa negra;si ho estás llegint que sápigues que els uso....).....
Bé, es l'hora d'apagar el MP3 i tornar a la feina, que a les 19'30 m'espera el Gimnás.... i he de fer feina després de desfogar-me aquí escoltant a .... Eric Clapton i "leyla"....