dilluns, 30 de març del 2009

Dia 105: Quadern de bitácora. Navegant pels Mars del Centre

Dia 105. Quadern de Bitácora. Aquests dos últims dies han estat especials. He sortit a navegar amb el comisari casadesus per els mars del centre. Exactament la llacuna dels Monegros. Hem visitat a una vella amiga, el seu marit i el nen que han tingut. El Comisari ha disfrutat com un nen, peró no em convenç el seu estat. El veig com que ha trobat la solució al assesinat que investigava, peró resoldre'l de la manera que ho ha fet... ni ho esperava ni encara s'ha enterat. M'ha donat unes vibracions que en algun moment m'han apartat d'ell...
Per la resta, el nen es un bitxo que pixa, caga, riu i plora. Com tots, peró té un somriure d'orella a orella que et guanya. Les fotos, no es poden publicar; peró si he dit que tenia ganes de ser pare, ara ho vull ja!!!

I es que son coses com aquesta que donen sentit a la vida. Veure creixer flors i plantes com aquestes fá que pensis que patir val la pena... En definitiva, m'he permés el luxe de tornar a disfrutar de les petites coses de la vida...
En un altre ordre de coses, ja tinc internet a casa. Crec que es un servei car, peró cada dia més necessari.... Així que ens parlarem més sovint....
Apa nois, una abraçada!