dilluns, 26 d’octubre del 2009

dia 287: Quadern de bitácora: Ni Hao Malalties

Ni Hao Malalties. He passat un bon cap de setmana.. Algún que altre doloret a esquena i musculatura varia, picadas de bitxo al turmell que em fan feliç peró la resta... segueix allá peró ja no vulll fer més cas. No puc quedarme tancat en mi mateix. Com pot ser que hagi abaixat el ritme? pot ser anava molt alt. la qüestió es que, quan més he pensat en que em faltava un gest de carinyo en Jordi em va convidar a un entrepá i futbol al bar. Gracies. Em feia molta falta un acte fora de lloc.... i sobre tot un acte de carinyo.
Aquesta setmana torno a parlar amb la gent del Banc. He vist un pis molt maco i m'interessa peró tant sols m'arriva per les despeses... putada, peró aconseguiré els 60.000 que em falten per tenir-lo.... I es que tinc la impressió que he trobat el que volia....