diumenge, 1 de novembre del 2009

Dia 283: Quadern de Bitácora. Seguim sense dir Ni Hao... de Moment

Quan ens pensavenmq ue tot estava llest per acabar, dimarts al vespres vaig patir una crisi d'ansietat... encara tinc el cos rebregat pel tema. A vegadas començo a pensar que tots els mals van venint desde el acnvi de llit... la idea la descarto després per qu etot ha sortit tres setmanes més tard de la seva compra.... no sé, avuí li diré a la metgessa que en pensa...

La millor noticia va ser dissabte al vespre. Flor de nit va tornar a cantar per a mi i en bona companyia.... sobre tot de la maria. Es una bona nana. i dels meus amics... llástima quen o pogués a anar a sopar amb ells...un atre dia será.

Diumenge varem seguir amb la búsqueda de pis, i en el meeting point vaig concertar una visita. Després, vaig sentir que tenia ganes de tornar a navegar per el mar de lleó... vaig pujar, li vaig dir "hola, encara penso en tú" i ella em va dir "Gracies, pensa que tot el que et passa no es res greu, ho passarás" i ja está... Confiaré en la gavina una altre vegada.