divendres, 25 de desembre del 2009

Dia 327: Quadern de Bitácora. Nadal Diferent

Avuí tenia que marxar a Madrid. I dic tenia per que m'he llevat a les tantes del matí i no tenia ganes de marxar al tren. Pot ser que surti a passejar ara que tinc una mica de temps i ganes...

Es un Nadal Extrany. Per aquestes coses extranyes que té la vida, tota la mínima família que em queda treballa al sector serveis, per tant, habitualment haig d'anar rellogat. Aquest any, almenys ahir varem fer un tipus "happy Hour" ó 2 X 1... dinar de nadal amb el jordi a casa i sopar amb la familia política del Josep Maria... aixó si, tot al dia 24...
Tot i que, per sorpresa meva, no han estat ni de bon tros dolentes. Tot comença amb el detallI de la Nuria, la meva fisio, amb el kit que em va regalar. Ara tinc que triar alguna cosa per a ella. I pels amics i amigues, que han respost genial... i alguns no els esperava.
Doncs així el dia 25 l'he passat endreçant casa meva, fent-me uns canelons (que tinc el meu orgull) i ara pujant videos i escribint. Una mica de soledad va bé. Em fa pensar... i anyorar una mica als que per un motiu o un altre no estan al meu voltant... peró renovant el desitj de sortir endavant amb més talent que força, peró tenint clar que la força l'haig d'entrenar...