dijous, 31 de desembre del 2009

Dia 331: Quadern de Bitácora: Tot guanyat, Tot per Guanyar

Avuí estem a 31 de Desembre. Son unes dates senyalades per estar amb la familia i els Amics. Aquest any, en canvi; per primer cop, he decidit passar la primera part de vetllada sol. Es una decisió conseqüent. Durant aquest any que estem a punt de deixar he prés uns camins que m'han allunyat molt de casa. I tot i que ara ho passo amb un cert punt de tristesa, no estic pas arrepentit.

Ja sé que sona extrany... peró la necesitat d'un espai propi fa que a vegades es prenguin camins incomprensibles per a la resta dels mortals. Com pot ser que una persona amb amics, i simpatia; vulgui estar sol? Que el porta a aquesta necesitat?
La resposta es ben senzilla. La Fortalesa adquirida. A partir del dia 01 de Gener de 2010 començo una travessia personal que haig de fer sol. Fins ara, l'entrenament s'ha fet amb navegadors, amics, consellers.... peró el projecte es acabat. Toca Sortir sol. Volar.
Es ben cert que jugant com ho he fet fins ara ho he guanyat tot. Estabilitat, he tingut parella, una bona feina que em paguen molt pel que faig (i que siga), els Estudis van tirant, independencia gairebé total... Tot Guanyat. Peró ara toca posar el comptador a Zero.
I ho dic per que busco altres reptes i mires. Només em queda per complir una cosa de les que em van ser revelades per la muntanya de lleó. La Barca. i pot ser que no la tingui per ser conformista.... per no haver apretat en aquella volta final per que ja anava bé anar on anava. L'equip anava massa bé.
Doncs ara toca anar a un equip mig en construïr. M'he decidit a construir el meu propi ferrari. Si, un Ferrari. Es l'hora de tornar a començar en un altre lloc, segurament millor; per plasmar tot el que he aprés i seguir aprenent. Tornar a guanyar.
TOT GUANYAT, TOT PER GUANYAR.